سری سیاه مرسدس بنز A45 AMG در تله افتاد
 


Mercedes-Benz A45 AMG Black Series

Mercedes-Benz A45 AMG Black Series

همان طور که می‌دانید A45 AMG در ماه فوریه به بیرون آمد اما انگار طرفداران این هاچ بک جذاب هنوز به وجود نیامده‌اند.برای همین مرسدس می‌خواهد سری سیاه این نسخه هم ارائه کند که هم اکنون در حال تست و آزمایش آن در پیست Nürburgring آلمان است.

جهت یادآوری، خودروی A45 AMG از یک موتور 2 لیتری 4 سیلندر توربو استفاده می‌کند که می‌تواند 360 اسب بخار قدرت را در اختیار راننده قرار دهد.همچنین گشتاور این خودرو به 450 نیوتن متر می‌رسد.شتاب صفر تا صد کیلومتر این خودرو 4.6 ثانیه و حداکثر سرعت آن 250 کیلومتر بر ساعت است.

سری سیاه این خودرو نیز ممکن است حدود 400 اسب بخار قدرت داشته باشد و این قدرت از طریق گیربکس AMG هفت سرعته اسپرت (SPEED SHIFT) به چرخ‌های منتقل شود.همچنین قرار است یک کیت جدید، ترمزهای بزرگ‌تر، چرخ‌های بزرگ‌تر و یک برچسب قیمت سنگین به این خودرو اضافه شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 308
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 850
بازدید ماه : 13037
بازدید کل : 462751
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2